بلاگ

آموزش نصب اینترنت دانلود منیجر IDM

آموزش نصب اینترنت دانلود منیجر  Internet Download Manager را در دانلود کار یاد بگیرید و مشکلات خود را از پشتیبانی تلفنی ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ دانلود کار شبانه روزی یپرسید !!! آموزش اینترنت دانلود منیجر  IDM را به همراه فایل دانلود اینترنت دانلود منیجر و آموزش های مرتبط را در دانلود کار دنبال کنید .

ابتدا نرم افزار اینترنت دانلود منیجر را از پایین صفحه Internet Download manager دانلود کنید ، نرم افزار دانلود شده به صورت فشرده می باشد آن را اکسترکت کنید ( روی فایل دانلود شده کلیک راست نموده و گزینه ی Extract files را انتخاب کنید تا از حالت فشرده آن را خارج نمایید . ) سپس Setup آن را باز نموده تا مراحل نصب را انجام دهید . پس از دبل کلیک کردن شکل زیر ظاهر می شود.

برای ادامه ی آموزش به ادامه ی مطلب در دانلود کار مراجعه نمایید .

قبل از نصب حتما توجه داشته باشید هیچ مرورگری روی سیستم شما باز نیست زیرا افزونه ی دانلود منیجر IDM بر روی تمام مروگر ها Browser شما می نشیند و امکان دانلود شدن از طریق این نرم افزار را برای شما فراهم می سازد . روی دکمه ی بعدی کلیک نمایید تا شکل زیر برایتان نمایان شود .

در این مرحله قوانین و یا اصطلاحا لایسنس نرم افزار به شما یاد آور می شود که شما میتوانید با زدن تیک موجود و فشردن دکمه ی بعدی یا Next این قوانین را قبول کنید و اجازه ی نصب به نرم افزار را به سیستمتان دهید .

خب در این مرحله باید مسیر نصب را به نرم افزار بدهید ، به صورت پیشفرض و پیشنهادی در درایور سیستمی یا همام درایور سی C نصب خواهد شد . اگر از مسیر راضی هستید بر روی دکمه ی بعدی کلیک کنید تا نرم افزار بعد از پر شدن نوار سبز رنگ به صورت کامل روی کامپیوترتان نصب شود . هنگامی که مراحل نصب به اتمام رسید نرم افزار باید کرک شود در غیر این صورت کادری همانند شکل زیر برایتان ظاهر خواهد شد که اجازه ی دانلود را به شما نمی دهد .

هنگامی که با خطای زیر رو به رو شدید باید فایل موجود در پوشه ی دانلودی به نام کرک Crack را باز کنید داخل پوشه فایلی به نام Patch موجود است روی ان دبل کلیک کنید تا باز شود سپس در پایین صفحه دکمه ی Patch را بزنید تا نرم افزار به راحتی کرک شود و بدون محدودیت برایتان دانلود کند .

اشتراک گذاری:
از این قسمت می‌توانید بصورت مستقیم نرم افزار را دانلود کنید.

پسورد فایل : ندارد

محل قرار گیری فرم گزارش مشکل دانلود شما.

دیدگاهتان را بنویسید